9.12.2008

Makes my blood boil

Seriously, there is no way this woman can be Vice President (and let's face it, probably President).
No way.
And especially NOT wearing those shoes.*

How can people not see the idiocy that is right in front of their noses?


*See? I brought it back to fashion so it's TOTALLY justified that I rant about her here.
Although I am sure that as it gets closer to the election I won't really care to justify it anymore.

11 comments:

sleepyhead said...

i can't even get started on her because it makes me so effing mad and bonkers and crazy. IMHO she is a disgrace to women everywhere and a big effing hypocrite.

seriously laia, i can't even fathom how some people are supportive and even happy about this "decision".

readysetfashion said...

lol. thanks for pointing that out. i can never look past her ill-fitting suits....

awesome andrea said...

holy crap this looks like it was one of those hilarious images you photoshopped...i mean, seriously who could ever be like "oh hello. please come join me in the sitting area...here, take a seat on my bear... tea? would like some sugar? help yourself its in the crab."

like, i've been telling everyone, this years election is all about protecting your uterus.

laia. said...

I did think the picture was photoshopped when I first ran across it. Here's the original link, from the Anchorage Daily News.

Her father shot the bear, which I am not even surprised to hear.

angiesyounglover said...

she really is pushing the abstinence-only, huh?
CRABS.

1234 said...

oh man,...words escape me.

deko and posh said...

OMG...we so agree! Let's hope everyone sees through her! No substance.

deko and posh

editor said...

lol, omgd, for whatever reason i clicked on the image to enlarge it - i know, why do that to myself - but your name for the image file... that says it all!!!

laia. said...

haha, secret surprise!

Ana said...

1,000,000 thumbs up!!!!

etoilee8 said...

Just when I thought I couldn't like you more. . .